Επανέκδοση Password (Βήμα {{(vm.currentStep == vm.steps.ALT_STEP_1 || vm.currentStep == vm.steps.ALT_STEP_2) ? vm.currentStep - 3 : vm.currentStep}}/2)

Για την ολοκλήρωση της επανέκδοσης του password, χωρίς να απαιτείται επίσκεψή σας στο κατάστημα, θα χρειαστείτε:

  • Να έχετε στην κατοχή σας το κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στη Τράπεζα για τη λήψη extraPIN.
  • Το Username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στη winbank.
  • Να θυμάστε το PIN της χρεωστικής σας κάρτας. Θα σας ζητηθεί να το καταχωρήσετε στο τελευταίο στάδιο της διαδικασίας, που γίνεται μέσω του αυτόματου συστήματος αναγνώρισης ομιλίας (Voice IVR) της Τράπεζας.

Σε περίπτωση που δεν έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία την επανέκδοση password μέσω του αυτόματου συστήματος ομιλίας της Τράπεζας (IVR) και διαθέτετε τον κωδικό αιτήματος που σας έχει σταλεί με SMS, σας ξανακαλούμε για να συνεχίσετε την ημιτελή διαδικασία. Ο κωδικός αιτήματος ισχύει για 72 ώρες από τη στιγμή που δημιουργείται και η διαδικασία θα ολοκληρωθεί με τα ίδια στοιχεία (κάρτα, username, κινητό). Διαφορετικά θα πρέπει να επανεκδόσετε password από την αρχή, ξεκινώντας από το πρώτο βήμα.

Χρεωστική Κάρτα:Εισάγετε τον 16ψήφιο αριθμό χρεωστικής κάρτας της Τράπεζα Πειραιώς χωρίς κενά
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό Συμπληρώστε σωστά το πεδίο Συμπληρώστε σωστά το πεδίο
Username:Εισάγετε το Username που χρησιμοποιείτε για την είσοδό σας στη winbank.
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό Το Username πρέπει να αποτελείται από 4-50 χαρακτήρες. Το Username πρέπει να αποτελείται από 4-50 χαρακτήρες.
Κινητό Τηλέφωνο:
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου
Έχετε ήδη λάβει κωδικό αιτήματος με sms; Πατήστε εδώ για συνέχεια.
Εισάγετε τον κωδικό αιτήματος που λάβατε με SMS
Κωδικός Αιτήματος:
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό Συμπληρώστε σωστά το πεδίο
Κινητό Τηλέφωνο:
Το πεδίο είναι υποχρεωτικό Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου Συμπληρώστε σωστά τον αριθμό τηλεφώνου

Ακολουθεί άμεσα κλήση στο κινητό τηλέφωνο που έχετε δηλώσει στην Τράπεζα για τη λήψη extraPIN από το αυτόματο σύστημα αναγνώρισης ομιλίας της Τράπεζας Πειραιώς (+30 210 3898888), για να ολοκληρωθεί η διαδικασία επανέκδοσης Password. Μετά την επιτυχημένη καταχώρηση του PIN της χρεωστικής κάρτας σας θα λάβετε ένα sms μήνυμα με το προσωρινό Password, το οποίο μαζί με το Username θα τα χρησιμοποιήσετε για την σύνδεση σας στην υπηρεσία winbank web banking.

  • Από τη στιγμή που θα λάβετε τo sms με το προσωρινό Password, θα έχετε 72 ώρες για να συνδεθείτε στην υπηρεσία winbank web ή mobile banking. Αν παρέλθει η παραπάνω χρονική περίοδος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το +30 210 3288000 ή να επισκεφθείτε ένα κατάστημα της Τράπεζας.
  • H Τράπεζα θα σας καλέσει μέχρι 3 φορές για την ολοκλήρωση της επανέκδοσης Password. Αν η τηλεφωνική επικοινωνία δεν καταστεί δυνατή ή δεν ολοκληρωθεί μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον παρακάτω κωδικό αιτήματος στο 1ο βήμα της επανέκδοσης Password ή να καλέσετε στο +30 210 3898888.
  • Η καταχώρηση νέας αίτησης επανέκδοσης Password εφόσον υπάρχει άλλη σε εκκρεμότητα, ακυρώνει αυτόματα όλους τους κωδικούς που λάβατε με SMS με την προηγούμενη αίτησή σας.

Στοιχεία Αίτησης

Παρακαλούμε χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για περαιτέρω επικοινωνία με την Τράπεζα Πειραιώς. Ισχύει για 72 ώρες.
Κωδικός Αιτήματος:
{{vm.RegistrationCodeDisplay}}
Χρεωστική Κάρτα:
{{vm.CardNumberMasked}}
Username:
{{vm.UsernameDisplay}}
Κινητό Τηλέφωνο:
{{vm.MobileNumber}}